Librairie Mollat, prvé nezávislé kníhkupectvo vo Francúzsku, pokračuje s cieľom, aby bolo čo najväčšie množstvo ľudí na fotografiách v knižnici s prekrývajúcimi sa knihami. Týmto zaujímavým spôsobom sa snažia propagovať knihy.
Počas roka toto kníhkupectvo nabralo na Instagrame viac ako 60 000 fanúšikov so svojimi zábavnými a unikátnymi fotografiami s motom: „Nesúď knihu podľa obalu!“ Zamestnanci tam zdieľajú fotky skutočných ľudí, samých seba a zákazníkov, rozširujúc obaly kníh o reálny svet.
Teraz má kníhkupectvo približne 64 000 fanúšikov na Instagrame, vďaka ich kreatívnej propagácii kníh.
Niektoré obálky kníh sa prekrývajú s realitou tak verne, že pochybujeme, či nejde len o trik s programom na úpravu fotiek.
Odporúčame si pozrieť aj prvú časť: Toto sa stane ak sa zamestnanci kníhkupectva nudia (1. časť)